Slaap en ontspan goed tabletten - claim je slaap vandaag !!!

Vitaminfood slaap-oplossing is ontworpen om u te helpen sneller en gemakkelijker in slaap te vallen zonder het risico van negatieve bijwerkingen voor uw hersenen.

Ontspan en slaap goed tabletten dwingen u in de slaap die uw lichaam niet lijkt te willen. Totale gemoedsrust en volledige rust om ervoor te zorgen dat u fris bent voor de activiteiten van de volgende dag.

Niet alleen slaap, maar optimale rust voor het hele lichaam.

Laat ons je meenemen naar het land van dromen.

Neem 1 tot 3 uur voor het slapengaan een tablet om fris wakker te worden en klaar te zijn voor de nieuwe dag.

Zijn Vitaminfood sleep & relax well tabletten een vorm van slaappillen?

Slaappillen worden meestal gebruikt om slapeloosheid (niet in slaap kunnen vallen) en parasomnie (lopen, eten, enz. tijdens de slaap) te behandelen, hetzij op recept, hetzij gewoon vrij verkrijgbaar. Ze veroorzaken slaperigheid en een algemeen gevoel van ontspanning. Deze pillen zijn ook bekend onder de naam hypnotica/sedativa/tranquilizers.

En met het buitensporige aantal problemen dat mannen 's nachts wakker houdt, kent u waarschijnlijk wel een paar mensen die slaappillen slikken. De slaappillen omvatten:

  •       Zolpidem
  •       Zopiclone
  •       Stilnox
  •       Zaleplon
  •       Diphenhydramine
  •       Doxylamine succinaat
  •       Valeria
  •       Melatonine

Deze drugs zorgen ervoor dat u in slechts 5-20 minuten in slaap valt en worden aanbevolen voor kortdurend gebruik om verslaving en afhankelijkheid te voorkomen.

Slaap wordt hoofdzakelijk bepaald door het circadiaans ritme. Een interne klok die de slaap-waakcyclus regelt. Het maakt je overdag energiek door de productie van stofwisselingshormonen zoals thyroxine te stimuleren en maakt je na zonsondergang slaperig door de productie van thyroxine af te remmen en de productie van melatonine te bevorderen, dat je helpt in slaap te vallen.

Deze geneesmiddelen en andere plantaardige middelen werken allemaal om de normale werking van dit systeem te bevorderen. Een van de redenen waarom u 's nachts moeilijk kunt slapen, is bijvoorbeeld dat u na zonsondergang te veel tijd op beeldschermen doorbrengt. Schermen produceren blauwe lichtstralen die vergelijkbaar zijn met sommige zonnestralen en de hersenen zien dit als een wekprikkel waardoor melatonine niet optimaal wordt aangemaakt. Om te beginnen moet u dus ten minste 1 uur of 30 minuten voordat u gaat slapen minder aan beeldschermen blootstellen. Als alternatief kunt u ook een blauw-stralen blokkerende bril proberen.

Een andere reden is de inname van cafeïne vlak voor het slapengaan. Cafeïne is een stimulerend middel dat 3-4 uur na consumptie nog krachtig in de bloedbaan aanwezig kan zijn. Dit stimuleert de stofwisseling van het lichaam en de waakzaamheid en gaat in tegen het circadiane ritme, wat slapeloosheid over een lange periode veroorzaakt.

Slaappillen zijn normaal gesproken medische oplossingen die melatonine imiteren om slaperigheid te veroorzaken. Vitaminfood slaap oplossing, daarentegen helpt het lichaam meer melatonine te produceren. Melatonine, het slaaphormoon, wordt gesynthetiseerd uit een aminozuur dat tryptofaan heet. Vitaminfood slaap- en relaxoplossing vult uw tryptofaaninname aan, zodat u op natuurlijke wijze voldoende melatonine kunt aanmaken om u te helpen inslapen. We voegen ook een beetje melatonine toe om deze slaapcyclus te stimuleren.

Andere alternatieven voor medische slaappillen

Slaappillen maken gebruik van een onnatuurlijk proces om hun effect te verkrijgen. Ze bootsen melatoninereceptoren na en binden zich daaraan. Ze kunnen ook selectief werken op GABA om de controle over alertheid en ontspanning over te nemen. Dit proces heeft een aantal bijwerkingen waardoor ze niet erg gewenst zijn. Inclusief:

  •       Kater, duizeligheid en slaperigheid
  •       Droge mond
  •       Hoofdpijn en onevenwichtigheid
  •       Spierzwakte
  •       Constipatie of diaarhea
  •       Andere spijsverteringsproblemen; opgeblazen gevoel, brandend maagzuur, misselijkheid
  •       Delirium
  •       Verslaving - vooral met benzodiazepinen, z-drugs zijn minder verslavend

 

Vanwege deze bijwerkingen kiezen mensen voor oplossingen met minder bijwerkingen, zoals cognitieve gedragstherapie, aërobe lichaamsbeweging en kruidendiëten. De medische pillen worden achtergelaten voor uitwendig veroorzaakte slapeloosheid door stressvolle omstandigheden.

  1. Cognitieve gedragstherapie
  2. Controle over slaapprikkels - ga alleen tijdens bedtijd naar uw slaapkamer, zodat de aanblik van het bed de slaperigheid stimuleert. Vermijd doelloos op het bed te liggen of uw studeertafel van het bed af te houden.
  3. Slaapcompressie - alleen in bed blijven tijdens de u toegewezen slaapuren, d.w.z. niet urenlang sms'en in bed voor of na het slapen.
  4. Slaaphygiëne/bedtijdroutine - dit omvat activiteiten die vermoeidheid bevorderen en slaap opwekken.

Ø Vermijd grote maaltijden voor het avondeten, vooral als je onmiddellijk na de maaltijd slaapt.

Ø Overdag lichamelijk actief blijven

Ø Cafeïne geheel vermijden of in ieder geval na 4 uur 's avonds

Ø Luisteren naar rustgevende muziek of een audioboek in plaats van te lezen op je Kindle

Ø Ontspanningsoefeningen zoals yoga, mindfulness meditatie, diafragmatische ademhaling en spierontspanning.

Ø Geen alcohol of roken; deze onderdrukken de REM slaap; de droomfase.

  1. Verbeterd dieet

Van kruiden en specerijen is bewezen dat ze helpen bij slapeloosheid, vooral als die door stress wordt veroorzaakt.

Kamille, hibiscus, valeriaan, passiebloemextract, saffraan zijn enkele van de theeën en specerijen die u kunt nemen om de spieren en de geestelijke ontspanning te verbeteren. Andere claims zijn gemaakt van kalkoen; hoog tryptofaangehalte, zure kersen; stimuleren de melatonineproductie.

Sommige oorzaken van slapeloosheid, zoals apneu (ademhalingsmoeilijkheden) en pijn door verwondingen, kunnen andere medicijnen vereisen om deze te verlichten, zodat een gezonde slaapcyclus wordt hersteld.

 

Dus hoe doen we het bij Vitaminfood?

 

Een combinatie van tryptofaan en melatonine.

 

Melatonine, afkomstig uit de pijnappelklier, ook wel "het slaaphormoon" genoemd, vertelt je lichaam wanneer het tijd is om te slapen. Het komt in actie voor de nachtploeg wanneer de productie ervan 's nachts toeneemt om de productie van andere hormonen, zoals dopamine, te onderdrukken die overdag voor energie zorgen.

 

Tryptofaan is het andere bestanddeel. Tryptofaan stimuleert de aanmaak van melatonine en serotonine in de hersenen.

 

De twee werken samen om uw interne klok te laten weten dat het tijd is om te slapen. Dit brengt het opstartproces van uw lichaam op gang, wat resulteert in een ontspannen toestand en gemoedsrust voor absolute rust; het soort slaap dat u wenst.

 

Voor wie zijn de slaaptabletten bedoeld?

Iedereen en iedereen.

 

We hebben allemaal een goede nachtrust nodig om ons lichaam in toom te houden en klaar te zijn voor de volgende dag. Vitaminfood-slaaptabletten geven u net die gemoedsrust om goed te slapen.

 

Degenen die de marteling van slapeloosheid ondergaan hebben er ook veel baat bij. In slaap vallen is nog nooit zo gemakkelijk geweest. Als u de kwaliteit van uw slaap wilt verbeteren, zijn de slaapverbetertabletten precies wat u zoekt.

 

Claim je slaap vandaag.

 

Bestanddelen van slaapmiddelen:

Voor elke tablet die je inneemt:

ü 150 mg tryptofaan

ü 125 mg melatonine

ü 0,1 mg passie-extract

ü 150 ug Vitamine b12

 

Passiebloem-extract verkort de tijd die nodig is om in slaap te vallen. Als slapeloosheid u tegen uw wil laat opblijven, is dit uw kans om de controle terug te krijgen.

 

Vitamine B12 daarentegen geneest slaap-waakritmestoornissen, zodat uw diepe slaap ongestoord blijft.

 

Koop deze krachtige combinatie die ontworpen is om u te helpen beter, sneller en dieper in slaap te vallen.

 

Vitaminfood producten bevatten geen verborgen suikers of valse volumegevende ingrediënten. Wij leveren de beste combinatie om u te helpen uw doelen te bereiken.

 

 Meer dan alleen diepe slaap, meer voordelen

 Slaap heeft veel voordelen en verhoogt de productiviteit aanzienlijk.

 

Na goed geslapen te hebben, zul je:

  1.     Verminderde angst
  2.     Verbeterde stemmingen
  3.     Verbeterde aandacht, geheugen en cognitie

 

Vitaminfood levert de beste combinatie in de aanbevolen hoeveelheden, zodat u dag na dag productief bent

 

Spierverslappers

Wanneer de spieren onvrijwillig gespannen zijn, voelt men spasmen in de kuiten, hamstrings, ribbenkast en quadriceps. Het verlichten van deze spanning zal ook helpen om zich meer ontspannen te voelen en een hogere kwaliteit van slaap te hebben. Enkele van de spierontspanners die hierbij kunnen helpen zijn:

  1. Massage en foam rolling - dit helpt de bloedstroom naar deze gebieden te verbeteren voor de afvoer van melkzuur en andere afvalproducten. Het brengt ook voedingsstoffen en zuurstof naar deze spieren voor herstel.
  2. Warme en koude douche - het afwisselen van de temperatuur helpt ook om de bloedstroom te verbeteren en vermindert pijn en spanning.
  3. Weken in koud en zout water; Epsom zout
  4. Kersensap - helpt ontstekingen te verminderen, heeft ook een hoge antioxidant capaciteit
  5. Kamille - meer dan 36 flavonoïden waardoor het ontstekingsremmend werkt
  6. Bosbes - heeft antioxidant krachten
  7. Curcumine - uit kurkuma, gember en kaneel
  8. Voldoende eiwitinname voor een snel herstel van de spieren en minder spierpijn
  9. Cayennepeper

 

Referenties :

    1. https://my.clevelandclinic.org/health/drugs/15308-sleeping-pills
    2. https://www.webmd.com/sleep-disorders/features/sleeping-pills-what-need-know
    3. https://www.bannerhealth.com/healthcareblog/teach-me/are-over-the-counter-sleep-aids-risky
    4. https://patient.info/mental-health/insomnia-poor-sleep/sleeping-tablets
    5. https://www.uptodate.com/contents/insomnia-treatments-beyond-the-basics
    6. https://www.verywellhealth.com/what-to-take-when-you-cant-sleep-3015261
    7. https://www.medicinenet.com/melatonin-oral/article.htm
    8. https://www.healthline.com/health/pain-relief/best-natural-muscle-relaxers#rest
    9. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/7278572/
    10. https://healthyliving.azcentral.com/what-is-clobetasol-propionate-12150345.html
    11. https://www.livestrong.com/article/27125-list-antiinflammatory-drugs/
    12. https://www.menshealth.com/fitness/a24233209/post-workout-recovery-methods/